Restaurant Kandinsky,
Scheveningen
Restaurants » Culinair Michelin ster(ren)
In het Steigenberger Kurhaus Hotel komt u ook op culinair topniveau aan uw trekken. In Restaurant Kandinsky kookt Executive Chef Koos van Noort op hoog niveau: een eerlijke keuken op klassieke basis geschoeid. Zo wordt u een perfecte combinatie geboden van culinair genieten in een sfeervolle ambiance met een werkelijk uniek uitzicht op zee. De ideale omgeving voor een zakelijke lunch of een intiem diner. Restaurant Kandinsky biedt u op `s zomerse dagen bovendien de mogelijkheid te dineren op het mooiste terras aan de Noordzee!
Adresgegevens
Telefoon
Klik voor telefoonnummer
Openingstijden
Maandag | Gesloten |
Dinsdag | 18:00 tot 22:00 |
Woensdag | 18:00 tot 22:00 |
Donderdag | 18:00 tot 22:00 |
Vrijdag | 18:00 tot 22:00 |
Zaterdag | 18:00 tot 22:00 |
Zondag | Gesloten |
Betaalopties
Contant PIN Creditcard
Faciliteiten
Air conditioning | Aangepast toilet | All-inclusive acties | Bar | Catering / thuisbezorging | Feest en partijen mogelijk | Gelegen buiten het centrum | Gelegen in het centrum | Huisdieren toegestaan | Kind vriendelijk | Kinder menu | Live muziek (regelmatig) | Reserveren mogelijk | Rolstoel vriendelijk | Rookmogelijkheiden | Terras | Thema avonden | Vegetarisch menu | Vergaderings ruimte | Vrij parkeren |   |   |
Fotopresentatie
Er zijn nog geen foto's aanwezig.Heeft het gesmaakt?
Heeft u onlangs gegeten bij Restaurant Kandinsky? Zij vernemen graag wat uw ervaring is geweest tijdens uw bezoek. Was het personeel klantvriendelijk, heeft het gesmaakt?
Na het plaatsen van uw ervaring zal de ervaring direct doorgezonden worden naar Restaurant Kandinsky. Aan de hand van uw positieve of negatieve ervaring kunnen zij de onderneming verbeteren of het personeel een compliment geven.
Als dank voor het plaatsen van uw ervaring zal de onderneming u veelal een waardebon toesturen, zodat u nog voordeliger bij hun kunt eten.
Na het plaatsen van uw ervaring zal de ervaring direct doorgezonden worden naar Restaurant Kandinsky. Aan de hand van uw positieve of negatieve ervaring kunnen zij de onderneming verbeteren of het personeel een compliment geven.
Als dank voor het plaatsen van uw ervaring zal de onderneming u veelal een waardebon toesturen, zodat u nog voordeliger bij hun kunt eten.